10 Ocak 2014 Cuma

Avon Ultra Color Absolute Lipstick Rujlar

Merhaba :)

Bir süredir blog yazmayı düşünüyordum ama bunun ilk adımını bugün atıyorum. Size avonun yeni çıkan ruj serisini göstereceğim. Renkleri merak edenlerin merakını birazcık giderebilirsem ne mutlu bana çünkü ben bunları almadan önce renklere internetten bakabilmek için baya araştırma yaptım ancak bu seri yeni çıktığı için hiç bir bilgiye ulaşamadım. 



Rujların tester paketini aldım çok fazla ruj kullanmadığım için birçok renk çeşiti de elimde bulunsun diye öylesine almıştım ama rujların yapılarını çok beğendim orjinal boylarını da alabilirim. :)

Öncelikle avonun tanıtımlarına göre bu rujlar dudakların görünümünü %55 e kadar düzgünleştiriyor. 

E vitamini, phytol, C vitamini, güneş koruması, kolojen, %50 nemlendirici içerik içeriyor. 

Rujlar dudakları gerçekten güzel nemlendiriyor %50 nemlendirici olduğunu duyduğunuzda pigmentasyonunun yetersiz olacağını düşünmüş olabilirsiniz ama pigmentasyon olarakta oldukça başarılı bir seri. Ben rujları sürdüğümde en açık renkten en koyu renklere kadar tek sürüşte görünen rengi elde ettiğimi söyleyebilirim.



Rujların görünüşleride bu şekilde : 


 Natural Flush:

Caramel Comfort:

 Nourising Nude:
  

Pink Renewal:
 

Ripe Rose:
 

 Creamy Melon:
 

Pure Peony:
  

 Soft Coral:

Soft Raspberry:

 Tender Mouve:
 

Plush Plum:
 

 Lovely Fuchsia:
 

Fresh Fig:
 

Lovely Cherry:
 

Gorgeous guava:
 

 Bare Ruby:
 

 Red Velvet:
 

 Smooth plum:
 

Renkler  çoğunlukla mat. Aralarında sedeflı olanlarda var bunlar Plush plum, Fresh Fig ve çok az sedefli olan Gorgeus guava.

Bendeki renkler bu şekilde 19 lu paket almıştım ama pink renewal rengi iki tane gelmiş eksik gelen renk hangisi bilmiyorum. :)

Swatch larını yapmayı denesemde beceremedm ve internetten bulduğum swatch fotoğraflarından eklemek istiyorum. Şu siteden aldım.





Okuduğunuz için teşekkürler :)